در چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر

تقدیم سكوت سفید  به جان باختگان سقوط هواپیمای اكراینی

تقدیم سكوت سفید  به جان باختگان سقوط هواپیمای اكراینی

بلك بلاگ: كورش سلیمانی كه نمایش « سكوت سفید» را در چهارمین روز از شروع به كار بخش صحنه ای جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد، اجرای این نمایش را به جان باختگان سقوط هواپیمای اكراینی تقدیم كرد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، نمایش «سكوت سفید» نوشته تام استوپارد و به كارگردانی كورش سلیمانی همچون نمایش هایی بود كه روز سه شنبه 14 بهمن ماه در چهارمین روز از بخش صحنه ای سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.
این نمایش در دو نوبت 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و به سبب استقبال تماشاگران، تمام صندلی ها پر شد و برخی از مخاطبان روی زمین نشستند و حتی قسمتی از آنان در فاصله بسیار نزدیكی به دكور نمایش نشستند.
این نمایش روایتگر زندگی مردی است كه سال ها پیش در جنگ اسیر شده و پس از سال ها بدون اینكه هیچ بیماری خاصی داشته باشد، در یك بیمارستان به دنبال آرامش می گردد.
این نمایش قبل تر در عمارت نوفل لوشاتو اجرای عمومی خودرا انجام داده بود.
كورش سلیمانی شب گذشته، اجرای این اثر را به هموطنان تقدیم كرد كه در سقوط هواپیمای اكراینی جان خودرا از دست دادند برای خانواده های آنان آرزوی آرامش كرد.
نمایش «سكوت سفید» هرچند اثری كمدی نیست اما با طنز ظریف خود، در جای جای اجرا لبخندی بر لب تماشاگران می نشاند.
سامان دارابی، الهه شه پرست، الهه رحمتی، آناهیتا اقبال نژاد و مهدی بجستانی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.




1398/11/16
23:48:40
5.0 / 5
4405
تگهای خبر: تئاتر , جشنواره , طنز , كمدی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲